subota, 24. rujna 2011.

njen prvi bull

Njen prvi bull


Njen prvi bull
Hotwife Julie
Jakov ,šef mog muža, bio je prvi crnac koji me jebao. Moj suprug me je uvjeravao mjesecima da imam spolni odnos s njim i napokon sam dala pristanak s rezervom ne znajući kako će to biti. To će također biti moj prvi seks s drugim muškarcem, osim mog muža.
Pripremili smo se za noć kada će Jakov doći k nama. Moj muž je tražio da budem u crnoj haljini bez grudnjaka i bez gaćica . Osjećala sam se tako stidljivo kada se Jakov pojavio na večer na našim vratima. Jakovu su gotovo ispale oči, kada me je vidio ovako obučenu. Bio je tako lijep momak i on mi je ostavio tako lijep dojam. Sjedila sam uz Jakova na kauču u dnevnom boravku a moj suprug nasuprot nas. Jakovove ruke su se našle na mojim grudima, i igrao se mojim bradavicama i uskoro pod mojom haljinom igrao se sa mojom već mokro macom. Otkopčala sam njegove hlače i izvadila njegov debeli penis već tvrd i počela ga sisati. Mogla bih reći da je volio ovo, jer je glasno uzdisao. Odjednom je Jakov ustao i skinuo mi haljinu preko glave, tako da sam ostala potpuno gola po prvi put u mom životu pred drugim čovjekom.
On je skinuo suvišnu odjeću i naša gola tijela se odjednom nađoše zajedno u nezakonitoj strasti. Nikada nisam bila toliko uspaljena u mom cijelom životu u braku i Jakov je probudio kurvu u meni. Pritisnuta grudima na njegova prsa i počeškala sam njegove prepone. Moj suprug je bio užasnut da je njegova supruga mogla postati takva kurva sa njegovim šefom i on jednostavno nije mogao vjerovati svojim očima.
bili smo u vrlo visokom stanju seksualne požude i povela sam ga u spavaću sobu i bacila se na krevet s raširenim nogama. Kad se Jakov pojavio iznad mene uhvatila sam njegov tvrdi penis i protrlja glavu gore dolje po mojem mokrom razrezu koji je bio pokriven sa svojim ljepljivim sokovima. Tada sam vodila njegovo tvrdo crno meso do ulaza u moju ljubavnu špilju. Jakov je svoj debeli kurac polako usmjeravao u moju mokru pićku povlačenjem pičkine usane prema unutra. Njegov penis je ubrzo u potpunosti nestao u mojoj mokroj i spremnoj pički, bio je na mjestima gdje penis mog muža nikada nije bio. Tada se počeo kretati polako u početku, a zatim se počeo kretati, ozbiljno šireći moju pičku, sve brže i brže. Zatvorila sam oči uživajući u zadovoljstvu davanja i na moje vlastito iznenađenje sam počela stenjati i jaukati kao kurva! Nikad nisam to učinila kad me moj muž jebao.
Valovi čistog užitka protrujali su cijelim mojim sexom opsjednutim tijelom kad su uslijedili orgazam za orgazmom sustižući jedan za drugim. Moja maca proširla se ,prilagodila ljubavnikovom penisu. Senzacija nakon što je osjećaj izgrađen u dubini moje utrobe, putovao do moje kralježnice, a zatim eksplodirao duboko unutar mog mozga. S Obje ruke uhvatila sam se za krevet šireći svoje noge od miline. Nikada ni u u snovima nisam mogla pomisliti da mi čovjek može dati toliki užitka kao Jakov.
Ni sada neznam koliko sam orgazama imala i nije me briga. Htjela sam da svrši u meni dok je on pumpao sve jače i jače. Tada sam osjetila najčudniji osjećaj u dubini moje utrobe. Osjećala sam nadimanje i tada se činilo da ću se raspasti. U tom trenutku Jakov je istovario svoju spermu ravno u mene, a ja sam vrištala i vrištala kao divlja kuja . Omotala sam obje noge oko struka mog ljubavnika i držala ga čvrsto. Nikada ni u snu nisam mogla zamisliti da seks može biti tako dobar i zadovoljavajući.

2 komentara:

  1. Odgovori
    1. hvala na komentaru
      evolink s mojim pričama
      lp
      https://draft.blogger.com/blogger.g?blogID=2927796113344589081#allposts

      Izbriši