subota, 24. rujna 2011.

Prije 20 godina I

Prije 20 godina I


Prije 20 godina  I
Evo ja priznajem,
> meni je moja zena nabila rogove, tj. prevarila me. Odmah da kazem, nismo se
> rastali, i dalje smo u braku. Prevarila me je sa mojim poslovnim partnerom.
> Ja sam vjerovao svojoj zeni mada nisam nikad odbacio mogucnost da bi me
> mogla i prevariti. Tim vise sto je ona vrlo atraktivna i privlacna pa mi je
> bilo jasno da ce biti meta drugih muskaraca. Ipak me iznenadilo sto je to
> ucinila sa covjekom kojeg sam smatrao svojim prijateljem. Ma dobro, to me je
> i povrijedilo...da je to ucinila diskretno sa nekim koga ne poznajem i tko
> mene ne poznaje...ha mislim da bi to lakse podnio. Barem sam tako tada
> razmisljao. Ali postoji tu jedna druga caka...mene to fakat uzbuduje.
> Jebiga, priznajem da me uzbuduje pomisao kako mi netko sevi zenu. Volio bi
> to i promatrati. Cesto razmisljam o tome da joj namjestim nekog jebaca ali
> da ona to nezna. Sad se tu javlja problem sto bi to uistinu trebao biti
> netko pouzdan, normalan i zdrav. Jer nebi htio da to ode u krivom smjeru.
> Mislim, da ne ugrozim brak, ili da to nije neki diletant koji bi stvarao
> neugodnosti. No dobro, otom potom. Znas, kad sam posumnjao da me vara nisam
> joj nista rekao. Htio sam se sto posto uvjeriti. Jednom sam sasvim slucajno
> vidio auto mog prijatelja blizu mjesta gdje se obicno odlazi na fuk u autu.
> No tad jos nisam nista sumnjao a nisam ni vidio sa kim je bio u autu. A kako
> sam napokon saznao da je sevi? Naime radio sam po noci. Bila je subota. Sa
> posla sam nazvao doma. Malo sam porazgovarao sa zenom i pitao gdje su
> klinci? Rekla je da su kod mame. A mozda pola sata prije moj prijatelj,
> Alen, bio je kod mene na poslu i bili smo zajedno na kavi. E sad sam fakat
> znao da ce otici do nje. Njoj nisam spomenuo da je Alen bio kod mene na
> poslu. Dakle sumnje su me mucile, i odlucio sam otici sa posla doma. To sam
> i ucinio. Znao sam da su oboje mislili kako su sigurni jer ja sam na poslu.
> Dao sam im dovoljno vremena. Kad sam dosao u kvart bio sam fakat uzbuden.
> Jos sam otisao u kafic na pice. Ispred zgrade sam pogledao nebih li gdje
> vidio njegov auto. Bio je toliko pametan da se ne parkira ispred zgrade...a
> onda sam pomislio da su mozda moje sumne neosnovane?! Bilo kako bilo dosao
> sam do vrata stana. Bio sam nervozan, uzbuden a i ruke su mi se
> tresle...skroz polako sam otkljucao vrata i usao u hodnik. Iz hodnika su
> vrata lijevo vodila u sobu, vrata ravno u kuhinju i blagavaonu. Vrata od
> sobe bila su zatvorena...no vrata od kuhinje bila so odskrinuta. Ali u sobu
> se moglo uci i iz kuhinje. Osluskivao sam ali nista nisam cuo jer mi je u
> usima bubnjalo, vjerojatno od uzbudenja. Lagano sam se usuljao u kuhinju.
> Vrata sobe bila su sirom otvorena...otvarala su se prema kuhinji tako da
> nisam mogao vidjeti u sobu ali ni iz sobe se nije moglo vidjeti mene. Tek
> tada sam zacuo stenjanje i uzdahe...prisao sam do vrata i provirio.
> Diskretno svjetlo nocne lampe osvjetljavalo je krevet...a na krevetu moj
> prijatelj Alen noge moje zene drzao je visoko na svojim ramenima i zestoko
> se zabijao u nju. Jebote mislio sam da cu se onesvjestiti...skroz sam
> zaboravio na oprez...stajao sam kao opcinjen i gledao kako je sevi. Nisu me
> uopce registrirali. Osim toga bio sam u mraku kuhinje...u jednom trenutku
> izvukao je kurac i moju zenu okrenuo potrbuske, ona je podatno uzdigla svoju
> guzu a Alen je nastavio jebanje...Dobro onda nisam bio svjestan...ali sad
> znam da sam bio uzbuden...i to turbo. I zans sto sam napravio? Okrenuo sam
> se i tiho na prstima izasao iz sobe. Lagano sam otvorio ulazna vrata i
> izasao iz stana. Ostatak noci proveo sam paleci cigaretu za cigaretom i
> setajuci kvartom. Pokusavao sam srediti misli i dojmove. Ujutro kad sam
> dosao doma zena je spavala...snom pravednice. Odlucio sam da joj nista ne
> govorim...za sada.
> > Pa evo, jel ti se ovo svidjelo? Naravno slijedi nastavak!

Nema komentara:

Objavi komentar