subota, 24. rujna 2011.

rođenje vruče ženice

Rođenje vruče ženice


besramna zavodnica
Strast i pohota su oduvijek, poput požara, plamtjela u meni, i od kada se mogu sjetiti uvijek sam imala želju za kontrolom nad muškarcima, i to na način koji se neće činiti normalan većini, no za mene je to bio najprirodniji osjećaj na svijetu.
Odlučila sam uzeti stvari u svoje ruke i napokon postati prava vruća ženica, sa štiklom čvrsto na mužiću koji nosi rogove.
Da! Htjela sam muža napraviti rogonjom, ništa više i ništa manje! Nisam više mogla zamisliti sebe kako puzim po našem krevetu svaku noć se, praveći i lažući da me opet zadovoljio kada to odavna nije bila istina. Ono što sam htjela je, podijeliti svoje tijelo s drugim ljubavnikom, osjetiti njegove ruke kako klize gore i dolje po meni. Htjela sam uživati dok osjeća mekoću kože mojih grudi, odmarajući dlanove svojih jakih, muških ruku na meni. Htjela sam ljubavnika za kojeg bi morao znati i moj muž rogonja, koji mi više nije donosio seksualno zadovoljstvo. Nakon dugog razmišljanja, odlučila sam nešto konkretno i poduzeti. Ispričala sam mu svoje želje i najavila kako će se naš život uskoro promijeniti.
Moje riječi su tekle kroz Davorov um, ali nisam bila sigurna što je zaista razumio od svega što sam mu rekla. Možda je mislio kako sam u prolaznoj krizi i lupetam bezveze. Saslušavši me, nastavio je piti pivo buljeći u TV. Stoga sam odlučila da akcija treba progovoriti glasnije od riječi.
Došao je doma u normalno vrijeme. Kada je sjeo na kauč navukla sam prozirnu bluzu i stala kraj prozora ističući moje velike grudi dok su mi traperice čvrsto prianjale na kukove, a duga kosa mi tekla preko ramena. Mogla sam vidjeti iskru u njegovim očima. Davor je pomislio da sam se izazovno obukla za njega. Oh, kako se prevario! Ispred kuće čulo se glasno zatvaranje vrata automobila, a onda i zvuk zvonca na vratima Otvorila sam i pozdravila mog ljubavnika.
Dovela sam Roberta za ruku u dnevni boravak, i rekla mu da ne obraća pozornost na Davora. On je bio samo moj muž - rogonja i on neće biti ništa više nego promatrač naše seksualne avanture. Opipala sam Robertovo međunožje čvrstim stiskom dlana i uvidjela da je njegova divovska batina već bila tvrda poput stijene. Pred suprugovim očima otkopčala sam si  traperice i dopustila Robertovim rukama da lutaju iznutra, a potom i oslobodila njegovog pijetla iz hlača. Davor je sjedio očima fiksiran na svaku moju akciju, njegova čeljust je lagano pala, ali nije izgovarao ni riječi. Kleknula sam na tepih i otvorila usta, primjenjujući oralne vještine na Robertu. Sisala sam debelu kitu divlje i gladno, onako kako nikada nisam sisala mužu. Nisam mogla odoljeti, a da ga ne pogledam. Željela sam vidjeti patnju na njegovom licu dok Robertov mesnati penis uranja među moje usne i duboko u moje grlo. Njegova ruka bila je umotana u moju dugu kosu, a velike nabrekle loptice udarale su mi o bradu .
Nakon desetak minuta sam ustala, skliznula iz traperica, skinula bluzu  i ispružila se preko velikog razvučenog kauča. Podigla sam izazovno nudeći svoje slatko dupe, visoko u zrak i okrećući oči prema mužu. Nisam željela propustiti taj neopisiv izraz rogonje na njegovom licu. Moje velike, čvrste dojke zatresle su se nestašno dok je Robert uvlačio svaki svoj dugi centimetar, duboko u moje vrelo i sluzavo vaginalno područje. Robert je ušavši u mene na tren podigao moju ruku, obliznuvši mi prst na kojem je bio vjenčani prsten. Kao da je tim činom želio pokazati da me sad on posve posjeduje.
A onda je započeo sa slatkim, snažnim ubodima. Jebao me zguza kao malu pohotnu kuju. Stenjala sam i dahtala glasno, osjećajući ga kako prodire duboko u moju utrobu. Njegova debela, duga kita ispunjavala me čitavu, a srsi su mi prolazile kičmom dok je držeći me za kukove zadovoljavao svoju nezasitnu mušku pohotu.
Nisam mogla izdržati da ne zaplačem od sreće dok mi se približavao orgazam. Vrištala sam nepovezane rečenice kao što su: "Gledaj nas i jebi se, ti nisi ništa drugo nego rogonja! Ti me nikada ne bi mogao zadovoljiti kao on sada. Konačno se osjećam se poput prave žene! "
A onda je eksplozija izbila kroz Robertov kurac uronjen u moje sokove. Mogla sam osjetiti njegove loptice kako me šamaraju po usminama, a udarci jebanja su postajali sve nagliji i kraći. Znala sam da neće proći dugo prije nego vrući i obilni potoci sperme krenu štrcati u unutrašnjost mog trbuha.
Robert me čvrsto zgrabio za kosu tvrdo, a njegovi su se bokovi priljubili uz moju guzu dok je praznio jaja duboko u meni. Pogled nevjerice i dalje je stajao skamenjen na Davorovu licu. Robert i ja nakon snažnog orgazma klonuli smo na jastuke kauča uz duboki uzdah. Hvatali smo dah pokušavajući se pribrati nakon divlje jebačine.
Robert je izvukao svoj sada već opušten kurac iz moje mačkice i polako se počeo oblačiti, pitajući me hoće li biti kasno da me nazove oko deset sati u vezi zajedničke večere. Poljubila sam ga obliznuvši mu usne i rekla da me može zvati kada god zaželi. Ustala sam na klimavim nogama i izazovno se prošetala pred Davorom, kao da na još jedan način želim potvrditi svoju pobjedu.  Rukom sam prešla po međunožju iz kojeg su se po nogama slijevali naši pomiješani ljubavni sokovi, otišla do Davora i stavila mu prste pod nosnice. On je samo zabezeknuto gledao u mene. Gola sam ispratila Roberta do vrata ljubeći ga starsno za oproštaj. Dok sam umorna od najsnažnijeg orgazma u životu gazila prema kupaoni krajičkom oka zapazila sam malu kvrgu na Davorovim hlačama.
Od tog dana sve je bilo po mom, postala sam prava vruća ženica, a Davor je ponosno nosio svoje velike rogove.
                       
  • 0025007.42.jpg
  • photok.jpg
  • photol.jpg

Nema komentara:

Objavi komentar