subota, 24. rujna 2011.

Čednost

Čednost


Čednost
muška čednost
Od Jean:
Bio sam na sveučilištu, kada sam upoznao vrlo lijepu i inteligentnu djevojku i zaljubio sam se u nju. Godinu dana kasnije, osvojio sam joj srce, ona je prekinula s drugim dečkom i počeli smo svoju vezu. Proveli smo tri prekrasne godine zajedno. Voljeli smo se i bili vrlo sretni.
Nije bilo d / s prakse u našem odnosu, osim ponekad igra s lisicama. Ona je voljela stiskati moje bradavice dok sam ležao vezanih ruku u lisicama pod njom (i moj penis kreće u njoj), da mi šamar da sam nestašan dečko..... Ali ona nije bila dominantna u stvarnosti, ona je to radila samo zato što je znala da sam to volio. Mi smo često igrali uloge . Ovakav odnos je trajao do prošle godine.
Prošle godine sam uspio ući u njene-mail box saznavši lozinku. njezine e-mailove s ​​vrlo velikim interesom. Međutim, bio sam razočaran kada sam ustanovio da je već jednu godinu bila u vezi (i seksualnoj) s drugim tipom, uz mene. Ali nekako me to uzbuđuje.
Nazvao sam je i pozvao k meni u kuću, kako bismo mogli razgovarati o "jako važnoj" situaciji. Bila je zapanjena i pomalo posramljena kada sam joj rekao sam saznao sve o njenoj aferi s drugim muškarcem - liječnikom u lokalnoj bolnici. Pitao sam je zašto mi je to učinila?
Umjesto poricanja ili ispričavanja, Ona je počela vikati da nisam dovoljno osjetljiv na njezine potrebe , nisam joj kupio nikad cvijeće i poklone, nisam ju izvodio na večere, a prije svega - u tri cjele godine, nijednom. Nisam je zadovoljavao oralno, iako ima jako lijepu, dobro obrijanu macu i uvijek čistu. Sve ove stvari je dobila od drugog čovjeka, rekla je ona. On je bio 28 (ja sam 24) i vrlo je iskusan ljubavnik. Također je rekla da on ne zna za mene. Bila je kuja i priznala je da nije zadovoljna u krevetu samnom već dugo vremena.
Sve ove ispovijedi su me duboko dirnule, pa sam kleknuo pred nju i gotovo u suzama, sam zagrlio noge i priznao da volim samo nju i spreman sam na sve sve što ona želi, osim prekinuti s njom. Rekla je također da me voli, ali ona je jako lijepa žena (model u stvari), a ona ima ženska potrebe. Ovdje moram dodati da je ona vrlo seksualna osoba i da uživa u seksu jako puno u svim njegovim oblicima. U tom trenutku sam odlučio pokušati ostvariti svoje nikada spominjane fantazije u stvarnosti.
Priznao sam joj svoje i fantazije i rekao da želim biti njezin seksualni rob. Bilo je lakše nego što sam očekivao, jer smo se znali međusobno vrlo dobro i nije mi bilo teško. U stvari, ona je već znala o pokornom dijelu mene. A na moje najveće iznenađenje, ona je odmah pristala. No, uz jedan uvjet - ona želi nastaviti viđati ljubavnika, i što se tiče našeg odnosa, ona će imati pravo odlučiti "što i gdje",po pitanju svih stvari. Bio sam na nebu. Nisam mogao vjerovati ušima, i tako da sam bez oklijevanja, pristao.
Tjedan dana ili tako nešto, našao sam svoje web stranice i preporučio ih joj. Ona ih je pročitala sve i to je bio put bez povratka u našem međusobnom životu kao Dom i sub. Iz dana u dan, počela je dominirati mojim životom, da me ponižava i da me sve više i više pokorava. Njezino ime je Sylvia i rekla je da imam priliku zadržati je zauvijek (što je značilo da se uda za mene), ali prvo je bilo da "ispravi" neke moje loše navike, kako bi mogla biti sigurna da ima pored sebe.muža koji je voli.
Prvi gadan običaj je da ukloni moju masturbaciju, naravno. Znam je da često masturbiram, a znao sam i da ona zna! Tako je rekla od toga dana morao biti apsolutno iskren s njom i odgovoriti izravno na sva njezina pitanja i govoriti samo istinu. Ako nisamu suglasan,ona me ostavlja zauvijek. To je nešto što stvarno ne želim da se dogodi, naravno. Tako mi je zabranila dodirivati moj penis za zadovoljstvo i ako to učinim greškom, moram to priznati odmah.
Nisam mogao izdržati ni jedan tjedan, pa sam se doveo do orgazma. Dva dana kasnije Pitala me: "Jesi li nešto krivo, uradio?" A ja sam priznao što sam učinio. Nikada neću zaboraviti ono što je učinila. Ona mi je tada vezala lisicama ruke za krevet, i počela se igrati s mojim bradavicama i mojim kurcem. Počeo sam uživati, Ustala je, ošamarila me i stisnula za jaja vrlo, vrlo čvrsto. Čista agonija! Da sam bio u mogućnosti pobjegao bi, no lisice mi nisu dozvoljavale. Ona je tada rekla da je to najlakša kazna za moju neposlušnosti i ako učinim takvo što opet, kazna će biti stroža. Nisam bio jako oduševljen. Ona je rekla da ću zbog odvratnog performansa biti seksualno uskraćen dok ne naučim kako ću joj ugoditi.
U narednih mjesec dana imala je seks samo sa svojim ljubavnikom, a s vremena na vrijeme je došla u moju kuću i učila me što mogu učiniti s mojim ustima "ženskoj ljepoti tamo dolje". Bio sam iskren prema njoj i nisam masturbirao ni jednom tijekom ovog mjeseca. Posljednji dan Ona mi je jako uzbuđena, obećala da će to biti noć, ali čim sam ušao, rekla je" ovo će zaista biti noć". i otišla se pojebati s ljubavnikom. Bio sam u paklu , frustriran,. No, još uvijek nisam masturbirao. održao sam svoje obećanje, vrlo sam ponosan sam sa sobom.
Konačno, tri dana poslije, ona mi je omogućilo da imam seks s njom, no pogodite što - s vibratorom. Nikada nisam znao da posjeduje jedan. Objasnila mi je da moj kurac nebi bio ni od kakve koristi više zbog "poklona" koji joj je dao njezin ljubavnik - liječnik. Dakle, sljedećih dana sam nastavio usluživati je - oralno, s mojim prstima i sa vibratorom, ali nikada mojim penisom.
Dva tjedna radio sam na ovaj način. Naučio sam uvijek donijeti joj cvijeće i male darove (čokolada, mali nakit i sl.). Kada sam otišao da je vidim, dobivao sam pohvale a i uvijek je imala nešto drugo na sebi - novu haljinu, nova boja kose ili bilo što drugo. No, problem je što sam bio tako napaljen da sam bio u iskušenju oduprijeti se napasti da sebe dovedem do orgazma . Budući da sam konačno iskren kao što je tražila, priznao sam joj to Ona je tada rekla da ću možda moći svršiti, ali samo kad odluči i da je taj trenutak još daleko.
U međuvremenu, sam surfao na net-u, čitajući o ženskoj dominaciji, sve više i više me uzbuđuje taj način života a i to je da sam otkrio svijet CB pojaseva. Nikad nisam znao da takvi uređaji doista postoje. Moja djevojka isto tako. Rekao sam joj da je to možda jedini način da se spriječi,osigura od moje ruke, i naravno, ona je bila vrlo oduševljen s tom idejom. Tako sam ušao u CB-2000. I evo još uvijek ga nosim i danas.
Smijem imati samo jedan orgazam mjesec dana - ako se ponašam "kao pravi gospodin", što znači u protivnom neću dobiti orgazam svaki mjesec. Također, kada me je otključava, ona je uvijek tu da pažljivo gleda dok me obrije i opere. Ona je tada gruba - to je nepodnošljiv mješavina boli i užitka, no ne uživam znajući da neće biti puštanja na slobodu. Nego tek sljedećeg mjeseca, ako sam se dobro ponašao.
Kad sam naposljetku uzbuđen, kad su moja jaja postala velika i počinje curiti s pred sperma, ona stavlja led na njega i stavi ga natrag u pojas nevinosti. To je strašno, a fantastično u isto vrijeme. Kad sam je zamolio za dozvolu da svršim (što ona mrzi puno) ,ona mi pokazuje kapi moje pred-sperme i kaže: "Zar nisi već svršio? Što još želiš?" A ako i dalje raspravljam i inzistiraam, ona mi mijesi natečena jaja rukom. U strašnoj sam agoniji nakon takvog tretmana, ali moje seksualne želje uvijek nestaju. Ona to naziva "pomoć". I brzo sam naučio da je više ne tražim oslobađanje kako bi izbjegao njenu "pomač" u mojoj situaciji. Ona također voli reći da moja seksualna frustracija nije jedan od njezinih problema, jer ona nema seksualnih problema, jer ona ima darovitog ljubavnika - liječnika.
Ja sam na granici izdržljivosti kad čujem ove riječi koje dolaze iz njezinih slatkih, seksi usta. Bože što ja volim ovu ženu. I ona mene voli previše – na vrlo neobičan i pomalo okrutan način. Tako je prošao život u proteklih godinu dana. Dogovorili smo i odlučili održati privatnu tajnu svadbenu ceremoniju idući mjesec tako da joj dečko i ljubavnik ne saznaju. Čast mi je da me izabrala da se uda za mene, tako da dokazuje koliko me voli i koliko ona uživa kao dominantna kuja.
Ona kaže da ću nositi moje pojas nevinosti 24 / 7, čak i nakon vjenčanja, iako ćemo živjeti zajedno i ona će imati priliku da me kontrolira osobno i češće. Njezin dečko i ljubavnik doktor misle da sam njezin bratić. To je sve što mu je rekla o meni. Ona je došao sa vrlo zlom idejom za naše putovanje na medeni mjesec. Ona želi da joj prva bračna noć prođe u dominaciji i mojem poniženju. Njezina ideja je pozvati liječnika da ide s nama. Na taj način ću morati podnositi njezin seks s njim za vrijeme našeg medenog mjeseca i da se pretvarati se da sam njezin rođak . Naravno, liječnik neće imati pojma da je ovo naš medeni mjesec.
Uživam u ovom načinu života, vjerujem u žensku nadmoć, a ja sam spreman biti njezin rob, jer je volim, a ona me voli previše. Volim njenu dominaciju, i nisam sretan njenim planovima za naš medeni mjesec.
muška čednost
  • mphoto4.jpg
  • front3.jpg
  • front2.jpg
  • front1.jpg
  • 8856_01.jpg
  • 1798833862_jpg_14081.jpg

Nema komentara:

Objavi komentar