subota, 24. rujna 2011.

Prije 20 godina II

Prije 20 godina II


Prije 20 godina II
Lijepi pozdrav!
Nadam se da ti se prica o nevjeri moje zene svidjela?! No to je samo jedan dio. Moj tzv. prijatelj
Alen uskoro je otputovao, poslovno, na dulje vrijeme u inozemstvo. Zeni, naravno nisam rekao ni
rijec o svojim spoznajama. Kako Alena nije bilo i ona je jedno vrijeme mirovala, no znao sam da nece
dugo izdrzati. Jebozovna zena poput nje koja voli sex i vec me je prevarila nemoze dugo biti mirna,
u to sam bio siguran. Jednog dana kod nas se pojavila njena frendica iz skolskih dana Jasna. Jasna
je povremeno navracala u posjet i to nije bio nista neobicno. U razgovoru je spomenula kako
honorarno radi na jednoj telefonskoj liniji...tarot, razgovori, zabava i sl. Moju zenu to je
zainteresiralo. Jasna je spomenula kako je jedna od zena otisla jer je trudna pa ima jedno slobodno
mjesto. Predlozila je mojoj zeni da ona pokusa raditi taj posao, honorarno. To je kao solidna
dodatna zarada. Ja nisam imao nista protiv i vec za dva dana moja zenica pocela je sa radom na toj
tel. liniji. Uglavnom je radila po noci ili poslijepodne. I uistinu nakon prvih par dana donijela je
prvu zaradu. Nije bilo puno ali dobro je doslo. No, ocito je bilo da joj se taj posao svidio jer
nije pokazivala namjeru da prekine. Problem je bio u tome sto je ona i dalje redovito odlazila radit
a novacaje bivalo sve manje. I meni su stvari postajale jasnije. Bio sam siguran da je pronasla
novog jebaca i sve vise vremena provodi sa njim a manje na poslu. Sutio sam i cekao povoljnu
priliku. Znao sam da ce se pojaviti prije ili poslije. I tad sam sasvim slucajno cuo kako u sobi
razgovara na mobitel. Vrata su bila otvorena i ja sam u hodniku upijao svaku rijec. Shvatio sam da
je dogovorila sastanak sa nekim. A kad je spomenula mjesto sastanka sve mi je bilo jasno. Sastanak
je dogovorila kod poznatog mjesta, sume, gdje su parovi redovito dolazili na jebacinu u autu. To
mjesto sam vec prije spomenuo jer sam jednom zgodom tamo vidio i Alenov auto. Ta sumica nalazila se
svega desetak minuta hoda od naseg stana. Naravno meni je rekla da ide na posao. Sjela je u auto i
odjurila. desetak minuta iza nje krenuo sam i ja. Dosavsi do sumice bio sam vrlo oprezan. Naime jos
je bio dan. hodao sam kroz granje i nadao se da nitko nece dici graju na mene misleci da sam
pervezni voajer. Napokon sam ugledao crvenu Toyotu. Oprezno sam se priblizavao...i kad sam vec bio
blizu auto se pokrenuo...nisam valjda zakasnio??? Pratim sam kuda ce krenuti? Lako sam mogao u autu
prepoznati zenu, faca muskarca nije se dobro vidjela. Izasli su na cestu i nakon jedno pedeset
metara skrenuli su na poljski put. Na kraju tog puta nalazilo se isuseno korito potoka zaraslo u
zbunje. Uz samo korito nalazi se dosta zbunja i drveca...to je dosta dobro mjesto jer se moze
sakriti a opet tesko je prici autu neprimjecen. No ja sam se kao klinac sa drustvom cesto igrao na
tom mjestu i kraj mi je bio poznat. Kroz sumarak sam dosao do isusenog korita...kad sam se spustio u
korito bio sam od njih udaljen kojih tristotinjak metara. Krenuo sam kroz isuseno korito prema njima
tesko se probijajuci kroz granje...ali bio sam turbo uzbuden i odlucan...
Nastavak slijedi!!!
evo i II dio

Nema komentara:

Objavi komentar