subota, 24. rujna 2011.

Pokoran suprug

Pokoran suprug


Pokoran suprug
Od Jason R:
Od samog početka, naš je brak nastranost. Moja žena ima 45 godina i mlađa je 15 godina.. Ona je također 5 cm viša od mene ja sam 185. Međutim, ovo su samo fizički atributi. Započeli smo kao tradicionalna par gotovo bez femdom prizvuka. Ja sam radio i imao uspješnu karijeru, dok je ona postala domaćica. Imali smo sretan pa i malo burni braka prvih 5 godina.
Kao i svi parovi, isprobali smo mnoge ideje kako bi začinili naš seksualni život. Jedna od njih je oralni seks. Vjerovali ili ne, nismo pokušavali oralni seks prvih 5 godina braka. Ja sam razmišljao o tome, ali je uvijek previše pitala. Jedan dan sam je ipak uspio nagovoriti i ona je pristala . Očigledno, moj prijedlog je za mene bio zadovoljstvo, supruga bi mi trebala uzvratiti istom mjerom. Njezina ideja je bila da joj zadovoljstvo dajem bez njenog uzvraćanja . Ona je zapravo rekla , ako sam ja zadovoljan u redu ,ali mi neće uzvraćati.. To me pogodilo , ali sam pristao , u nadi da će se uspjeti promijeniti .
Bio sam iznenađen i pitao zašto. Ona je oklijevala i samo izlanula da je neobrezani penis prljav .. Ona je rekla da idem na circumciziju pa 'ćemo vidjeti''. Ostao sam zapanjen. Ipak nisam bio očajan. Kako je vrijeme prolazilo, moja žena je počela više koristiti oralni seks umjesto normalnog seksa. Kad sam pitao zašto, ona je rekla da se osjeća bolje i da je užitak bolji i može se produžiti. Moja supruga je zapravo odustala od normalnog seksa, samo sam joj mogao pružati oralni užitak. Uskoro je normalan seks postajao sve rjeđi i rjeđi. Zapravo se svelo samo na jednom svaki mjesec. Moja frustracija i uzbuđenje su rasli. Ja sam često masturbirao ,oslobađajući se pritiska stalnog uzbuđenja, ali efekt je vrlo kratkog vijeka. U isto vrijeme, postao sam sve više emocionalno vezan za svoju ženu. To je veoma čudno jer mi smo rijetko vodili ljubav konvencionalno . Mislio sam o tome već dugo vremena, ali još uvijek u nadi.
Samo predah od mog uzbuđenja i frustracija je oralno zadovoljstvo koje je sada moja supruga od intimnosti dopušta. Također sam joj pružao masažu nogu i tijela U stvari njena maca je postala ne samo moj objekt žudnje, već i moj objekt seksualnog uzbuđenja i frustracija. Gotovo uvijek sam razmišljao o njezinu mirisu i okusu ,svaki put kad sam se uzbudio. Kad mi ona nije dozvolila frustracija je samo rasla. Problem je počeo kad je počela odbijati i oralni seks. Počeo sam sitnim, pažnjama i kupio joj darove, izvodio na večere sve samo da je odobrovoljim da bude u mogućnosti da joj zadovoljstvo prožam oralno! To nema smisla, ali sam samo bio prisiljen to učiniti. Jednog dana u trenutku malodušnosti, otišao sam ravno do liječnika za circumciziju. Ludo sam mislio da ako ja ne mogu uživati ​​u normalnom seksu neobrezan možda ću moći uživati ​​po zahvatu..
Nakon učinjenog rekao ženi očekujući njenu veliku radost Nasmiješila se ravnodušno.. Ubrzo se moj penis izliječio i ja čekao pogodan trenutak da nakon romantične večeri i pića kod kuće da ću je nagovoriti na normalni osim na oralni seks. Ona se složila i počela širiti noge, tražeći od mene da kleknem. Bio sam nadraženu i onda rekao "draga obečala si ako napravim circumcism .Njezin izraz nije rekao ništa. Ona je samo tražila da se svučem pred njom. Kad sam konačno stajao gol i uzbuđen pred njom, ona je ustala i hodala oko mene. Pogledala dolje i rekla: "mislim da je zabavno da si zapravo otišao na obrezivanje samo da bi dobio "ručni rad". Držeći moj uspravan penis reče: "To je sigurno higijenskije, izgleda bolje i vjerojatno miriše bolje previše nego onako kao sisa koja je još uvijek odvratna za mene. '
Frustracija, poniženje učinilo je svoje. Nakon što sam podnio obrezivanje da bi bio odbijen od moje supruge, tako ležerno. Nazvao sam ju kuja i ošamario je. Moj provala me je šokirala, kao i nju. Ipak sam požalio čim sam to učinio. Njezino lice je postalo tamnije nego što sam ikada vidio prije. Htio sam se ispričati no osjetio sam bol njezina šamara. Udari nisu prestajali padali su silovito.Konačno prestala i rekla: "Tko misliš da si? Ako sam htjela da budeš gol za mene, Ako ti želim uskratiti godinu dana, biti češ odbijen. "Agresivni ispad odmazde me šokirao, nešto je izazivao u meni. Shvatio sam da je ono što je rekla bila istina. Shvatio sam da sam bio spreman učiniti sve za nju , kao što nikada nisam osjetio ludilo u njoj. I onda me svladao nagli i neodoljiv poriv da se pokorim pred njom.
Kleknuo sam i ispričao se. postao sam još ponizniji i rekao joj koliko je volim, kako mi je žao i da sam spreman učiniti sve za nju. Ona me gurnula da sam se našao na leđima s nogama i prije nego što sam mogao reagirati skinula je gačice i spustila se na mene dahtao sam u podnošenju zadovoljstva. Ona se sama podiže nakon nekoliko sekundi i sjedne natrag na kauč. Ppogledala me je instinktivno. Pregledao sam je i molio da mi da privilegija njezina posluživanja. Ona je bez riječi da joj obradim oralno macu.
Ako seks terapijski unda je oralni seks na prvom mjestu. Kao što sam osjetio moje usne pritisnute njenu macu, osjećao sam da su sva moje ljutnja, bijes i poniženje oprani. Samo sam postao svjestan mirisa i okusa. I to je sve što mi je bilo potrebno . Pitao sam se zašto nikada nisam shvatio kako j šarmantan i moćna moja žena
Još uvijek mi je teško zamisliti kako bilo koji čovjek može biti toliko lud za ženom koja ga je ga ponizi isključivo radi zadovoljavanja. Samo mogu potvrditi snaga i intenzitet što su se zbili između moje supruge i mene. Taj je jedan incident pomaknuo naše pozicije u našem odnosu zauvijek. JA sam našao zadovoljstvo u ispunjavanju njenih zahtjeva i želja. Sada moja supruga ima kontrolu nad našim seksualnim životom i našim financijama i nisam mogao biti sretniji.

Nema komentara:

Objavi komentar