subota, 24. rujna 2011.

Prije 20 godina III

Prije 20 godina III

Prije 20 godina III
Hej, evo mene opet..
-Dakle cucao sam u tom isusenom potocnom koritu i osluskivao. Vjetar je malo jace zapuhao i
> > granje je sumjelo tako da nisam mogao razabrati rijeci ali sa druge strane to mi je islo u
> > prilog jer sam jos otisao malo naprijed. Legao sam i lagano puzao do vrha korita. sada sam kroz
> > granje mogao vidjeti moju zenu. Izmedu auta i zbunja koje je raslo na rubu korita rasprostrla je
> > deku koja je inace bila na zadnjem sjedalu auta. Zaigla je haljinu i skinula gacice...a decko je
> > stajao malo dalje i pisao. Sjela je na deku i raspustila kosu. Decko joj je prisao...nakon
> > pisanja nije se ni trudio zakopcati zaporak...drzao je kurac u ruci i prinio ga licu moje zene.
> > Ona je kleknula i pocela mu pusiti kurac. Decko je fakat uzivao...rukama je obujmio njenu glavu
> > i nabijao je na svoj kar. A onda se za trenutak odvojio od nje. Skinuo je hlace i majicu...iz
> > auta je izvadio mali jastucic...stavio ga je na deku i glavu moje zene polozio na njega.
> > Opkoracio ju je, sjeo je na njene sise i ugurao joj kurac u usta...nagnuo se naprijed i bukvalno
> > ju je jebo u usta! Pridigao se i rekao joj neka se okrene...zena se okrenula...oslonila se na
> > laktove i naguzila se. Zdigao joj je haljinu...jednom rukom drkao je svoj kurac a drugom trljao
> > njenu picku kako bi se navlazila. U slijedecem trenutku namjestio je kurac i zbio joj ga u picu.
> > Moja, zena Lidija, glasno je zastenjala. Zabijao je zestoko kurac u nju i moglo se jasno cuti
> > kako mu jaja lupaju po njenoj guzi. Nekoliko puta ju je i pljesnuo po guzovima. U jednom
> > trenutku uhvatio ju je za kosu...napravio je nekoliko naglih trzajeva i glasno svrsio. Legao je
> > pored nje i zagrlio je. Ja se nisam usudio ni mrdnuti. Bio sam svega par metara od njih iza
> > nekoliko grana. Lezao sam potrbuske nisam se usudio disati. Razabrao sam kako joj kaze neka mu
> > pusi! Njena ruka bila je na njegovom kurcu i milovala ga. On je ponovio malo glasnije svoj
> > zahtjev za pusenjem. Cinilo mi se da ona i nije bas bila zadovoljna njegovom zeljom. Cuo sam
> > kako mu govori da je bas bezobrazan! No ipak je izvrsila njegovu zapovijed i pusila je njegov
> > kar. Podigla je glavu i rekla kako je sad dosta jer mora ici doma...on je pak zahtijevao da mu
> > ga makar izdrka! Drkala mu je cas jednom, cas drugom rukom...cuo sam kako joj predlaze jos jednu
> > rundu sexa. Ona jeto kategoricki odbijala pravdajuci se da mora kuci. Jos mu je drkala...a onda
> > se on pridigao na koljena. Njoj je rekao da ustane. Kada je ustala rekao joj je da zadigne
> > haljinu i neka je pridrzava rukama iznad struka. Stajala je iznad njega rasirenih nogu...on je
> > drkao svoj kurac a drugom rukom njenu picku...na momente je zagnjurio lice u njeno vlazno
> > medunozje...a onda je ustao i zaspricao je po picki i trbuhu. Zelioju je poljubiti u
> > usta...dijelom je i uspio no ona ga je odgurivala govoreci mu da je zbilja bezobrazan i da sad
> > mora ici. Obukla je gacice, deku i jastucic spremila je u auto. Za to vrijeme i on se obukao.
> > Napokon su sjeli u auto i otisli. Lezao sam jos neko vrijeme sredujuci misli i dojmove. Pitao
> > sam se tko je sad taj??? Kuci sam dosao cak prije nje. Kasnije sam shvatio da on nema auta pa ga
> > je ona vjerojatno odvezla. Bio sam zamrljan od trave i zemlje pa sam se brzo presvukao. Moja
> > Lidija kad je napokon stigla, odmah je otisla u kupaonicu na brzo tusiranje. Pravio sam se i
> > dalje naivan. Pitao sam je kako je mama?
> > -Evo, nepoznati prijatelju. Mislim da je za ovaj put dosta?! Vjerovatno se pitas jesam li saznao
> > tko je taj jebac??? Naravno, kasnije sam saznao. A nemalo sam se iznenadio kad sam, bas njega,
> > jednog dana zatekao u vlastitom stanu gdje sjedi za stolom i razgovara sa mojom zenom!

Nema komentara:

Objavi komentar