subota, 24. rujna 2011.

Prije 20 godina IV

Prije 20 godina IV


Prije 20 godina IV
Eh da...nakon nekog vremena dosavsi kuci sa posla zatekao sam jebaca sa potoka kako sjedi za stolom.
Zena je malo problijedila...njega je predstavila kao Jasninog rodaka. Kazala je kako je dosao
pogledati auto. Naime tih dana namjeravali smo prodati auto. Ubrzo se ustao i otisao. Dok smo se
upoznavali kazao je da se zove Neven. E sad da previse ne duljim...odlucio sam malo istrazivati. I
puno toga sam otkrio! Saznao sam gdje taj Neven zivi. Inace on je bio mladji od moje zene 7-8
godina. Ona je tada imala 35 god. Izmedu ostalog saznao sam da je Neven redoviti gost u kafe baru
"Marlen". Poceo sam dolaziti u taj bar i to uglavnom rano prijepodne kad nije bilo gostiju a bila je
i mala vjerojatnost da tako rano naide Neven. Tako sam se i upoznao sa sredovjecnom konobaricom
Vericom. Ona je radila iskljucivo ujutro. Naravno nisam joj spomenuo da je plavusa Lidija moja zena.
diskretno sam se raspitivao o zgodnoj plavusi govoreci Verici kako mi ona duguje nesto novca za auto
koji sam joj prodao. Naravno Verici sam uredno placao pice i ostavljao napojnice. Nakon nekoliko
dana stekao sam njeno povjerenje. Zamolio sam je da nikako nista ne spominje plavusi ili Nevenu.
Verica mi je kazala kako je ta plavusa (moja zena) redoviti gost. Uglavnom dolazi sa Nevenom ali i
sama. Vlasnici bara su dvojica muskaraca koji takoder seve tu plavusu. Uglavnom shvatio sam da je
moja zena postala glavna jebaljka. Jednog dana pricekao sam Vericu u jednom kaficu koji je bio bar
kilometar udaljen od bara "Marlen". Tada mi je Verica ispricala toliko zanimljivosti da sam ostao
pomalo frapiran. Naime iza prve prostorije bara "Mrlen", tj. iza sanka nalazi se jos jedna
prostorija. Tu bi se cesto drustvo kartalo do sitnih sati...naravno za veliki novac. Osim toga gazde
bara tu su redovito organizirali tulume...ponekad i prave orgije. I moja plavusa postala je redoviti
posjetitelj tih zabava. Nerijetko je sa dvojicom gazda odlazila i na tulume u druge kafice. Jedan
njihov prijatelj imao je vikendicu dvadeswetak kilometara izvan grada...e tu su bile prave orgije.
Verica na njima nije sudjelovala ali je cula price...pa i od samih gazda. Tih dana moja zena je
postala dosta uznemirena. telefon je cesto zvonio i ona bi uvijek prva hvatala slusalicu. Mobitel
joj je takoder cesto zvonio. Kada bije pitao tko zove...kazala bi da je zovu sa tel. linije. Pitao
sam je kako to da sada skoro i ne radi? kazala je da im sefica nije vec dugo isplatila novac pa nece
ni raditi dok joj sve ne isplati. Njena sve veca uznemirenost bio mi je znak da su stvari izmakle
kontroli i da je hvata panika. Tada sam joj napokon rekao da znam za njene avanture. Bila je
zgrozena...prvo je sve negirala. Potom je rekla da su je prisiljavali na sex...ja dobro znam da ona
voli ulogu potcinjene kurvice...ali da su je bas toliko silovali nisam naravno vjerovao. Tad je
rekla kako je odlucila sve prekinuti jer je sve otislo predaleko i izmaklo kontroli. Takoder je
priznala da je zbog te njene odluke Neven stalno naziva...pa joj cak i prijeti. Odlucio sam ja
nazvati njega i porazgovarati sa njim. Ona se tomu jako protivila. Ipak sam ga nazvao i dogovorili
smo susret na terasi jednog mirnog kafica. Kad sam dosao on je vec sjedio za stolom. Nisam zelio
okolisati i odmah sam presao na stvar. U pocetku je djelovao iznenadeno spoznavsi koliko toga znam.
Tada je i on poceo iznositi gomilu detalja i pikanterija. Shvatio sam zasto mi sve to govori. Zelio
je Lidiju ocrnjeti u mojim ocima do kraja...vjerovao je da ce mi se zgaditi a tada ce ponovo biti
njegova. Kada je uvidio da ni to nece proci zaigrao je na zadnju kartu! kazao mi je kako su gazde
"Marlena" cesto fotografirali i snimali orgije koje su organizirali u baru, pa i one u
vikendici...cak i u Jadranovu (pored Crikvenice) gdje su imali kucu a i Lidija je tamo odlazila na
jednodnevne izlete. Pitao me je zelim li da mi posalje slikice moje zene? Kazao sam mu neka posalje.
Rastali smo se gotovo prijateljski. Vec drugi dan na moju adresu stigle su slike. Mnostvo
slika...Lidija se svojski trudila...vidjelo se to na slikama. snimljene na najrazlicitijim mjestima.
Mnoge samo sa Nevenom...na jednoj mu pusi kurac na parkiralistu ispred kafica...i o tome mi je
pricao. U idućem pismui poslacu ti neke slikice koje sam odabrao. A ako ti se sve ovo svidjelo i
zanimaju te opisi nekih avantura samo javi ja cu ti ih detaljnije opisati. Pozdrav!

Nema komentara:

Objavi komentar