subota, 24. rujna 2011.

Pravi rogonja

Pravi rogonja


Pravi rogonja
PRVI DIO
 "Moraš puno napraviti prije nego Ian dođe ovdje."Rekla je moja supruga j cereći zločesto.
Ian ljubavnik moje žene je i moj šef. Moram reći da nisam baš siguran kako sam došao do ove točke. Uvijek sam bio zainteresiran za CUCKOLDING i razgovarao s nekoliko ljudi na internetu o tome. Tu sam i upoznao Ian. Radio je za tvrtku u Engleskoj i bio je vrlo dobro izgleda i dobro držeći. Tijekom naših razgovora sam spomenuo da sam zainteresiran za posao i jedna stvar je vodila drugoj i on mi je ponudio da me zaposli u svojoj firmi na istočnoj obali SAD kao konzultanta. Trebao sam koordiniratii projekte putem računala i upravljati poslovima u SAD-u.
 "Ne zaboravi Ian voli martini potresanjem ne miješanjem," rekla je s prizvukom u njezinu glasu.
"Da draga".
Kad me Ian zaposlio stvari su tekle u redu neko vrijeme. On me pitao mene želim li stvarno i ozbiljno o moju suprugu još jednog čovjeka jeswam li za CUCKOLDING. Potvrdio sam , nije više ništa rekao.. Jednom kad je Ian došao u SAD, rekao je da bi želio da se zajedno samno mojom ženom Debbie večerao u našoj kući. Rekao sam da je u redu i da ću to urediti.

"I ne zaboravi da Ian voli da ne nosim gačice."

"Da draga".

Te je prve večeri bilo sve u redu. Ian je bio savršen gentleman. Moja supruga je kuhala i to je bilo kao i svaki drugi poslovni ručak. Nakon večere sam očistio sve i oni su u miru u dnevnom boravku pili vino. Tada je Ian, rekao , "Dakle vas dvoje nemate djece? Mora da imate dovoljno vremena za seks." Uz lukav osmijeh na njegovom licu.

Objasnio je kako je seks bio drugačiji u Engleskoj i da je bio s odabranim parom i igrao se s njima. Debbie je postala znatiželjna i pitala što mu to znači.

"Oh, čovjek je imao fantazije o meni da mu pred njim ševim ženu, a nas dvoje smo ga ismijavali i ponižavali. Nakon nekog vremena pretvorilo se to u redoviti događaj. On je zapravo postao naš mali rob. Nemojte me krivo shvatiti , svi smo se složili i to je sve konsenzualno. Rekao sam mu da ne želim da mu otmem ženu. On je dobio što je htio, dobio sam za jebati lijepu damu, a ona je dobila prekrasan velik penis prvi put u svom životu. " Debbie se nasmijala na mene.

"Dušo, vjerojatno neće ići kući , kasno je pa ako želi može ići u krevet .

"Da draga". Rekao sam krotko

Nakon što je Ian prespavao prvu noć, Debbie je nevjerojatno napaljena i kao što sam je prstima doveo do orgazma (to sam često činio) ona je govorila sve više i više o Ianu .

Dva mjeseca na novomi poslu, Ian me poslao u Boston na sastanak na tri dana. Spakirao sam torbe i poljubio Debbie .U mom hotelu sam sreo neke dečke iz našeg ureda u SAD-u i pitao gdje je Ian. Rekli su mi da on nije bio ni na sastanku nego na skijanju (mom rodnom gradu). Bio sam šokiran. Potražio sam telefon i nazvao Debbie.

"Dobro sam , Ian mi je na drugoj liniji. On mi je rekao da je u gradu ovog vikenda na skijanju , zamolila sam ga da mi se pridruži na večeri."
"Što si mu rekla?" Tražio sam njen odgovor.

"Rekla sam mu da svakako dođe, pa boravio je na skijalištu oko pola sata daleko, tako da sam ga dočekala sa večerom., a poslije me pozvao na piće van.
Moje srce počelo lupati. Što sje, dovraga, događa? Tu cijelu večer proveo sam šečući u mojoj hotelskoj sobi. Konačno u deset sam nazvao našu kuću, nema odgovora. Zvao sam svakih pola sata dok konačno jednom ujutro nisam okrenuo Debbien mobitel.
"Huh Hello".
"Deb, to sam ja. Gdje si dovraga zvonio sam doma satima."
"Oh, dragi. Ovdje je strašna mećava i nismo mogli doći kući tako mi je Ian ponudio sobu u hotelu. Nažalost, sve sobe su bile zauzete. Ali Ian ima apartman i on mi je dopustio boravak u ekstra sobi.
"Misliš da ste spavali u istoj sobi !"
"Ne upravo u istom apartmanu. On je dobio svoju sobu, a ja sam je dobila svoju."
Bio sam bez riječi. Što je, što se dovraga, događa?
"Dušo, to je u redu. Ja sam velika djevojka i ja ću biti u redu. razgovarat ću sutra s tobom."
otišao prijemnik.
-----
Bio sam ljut. Sva tri dana nisam mogao normalno misliti, spavati. Pogotovo nakon što sam primio poziv sljedećeg dana a to je bio Debbin , rekla mi je ju je Ian pozvao da ostane sva tri dana. Debbie ne radi jer je Ian mene zaposlio, on mi plaća toliko da Debbie više ne treba raditi.
 Dobio sam je doma u petak navečer, a osim šo sam bio iznimno uspaljen bio sam znatiželjan da vidim kako je Debbie. U vezi nje sva ova tri dana s Ianom. Napokon sam morao pitati.

"Dušo, nisi uh, uh."
"Što?"
"Nisi spavala s njim ?" Očekivao sam apsolutno ne.
"Želo bi da jesam?" Rekla je uz lukav osmijeh.
"Što misliš?"
"Oh dragi znaš da si uvijek imao fantaziju da ti opišem večer i večeru s Ianom. Uzbudilo bi te da sam spavala s njim?"
"Pretpostavljam da na taj način. Jesi li učinila?"
"Ne, Ian i ja smo razgovarali o tome i odlučili smo da ako ćemo to učiniti -. tebe Rogonjom - da svo troje moramo biti u suglasnosti prije nego što počnemo Sada, ako mi veliš da je to ono što želiš. onda će se dogoditi, ali ja moram biti apsolutno sigurna da je to ono što želiš. nema povratka kad krenemo. "
"Ja razumijem."
"Je li to ono što želiš?" Debbie, rekao je smiješeći se kao mačka koja jede kanarinca.
"Da draga".
"Dobro. Sada neka temeljna pravila." Ona je predala tipkani popis na kojem je sve razrađeno od njih dvoje.
1. uvijek češ oslovljavati Iana sa Sir.
2. Mene češ oslovljavatisa Gospođo
3. Ian će imati punu kontrolu nad tobom u toku radnog vremena i vikendom
4. Svako drugo vrijeme si ti si moj.
5. Vi ćete biti odgovorni za sve rublje, kuhanje, čišćenje, kućanskie poslove, za oboje Iana i mene.
 6. Ova kuća - naša kuća - će postati vlasništvo Iana kada je on ovdje. Ti ćeš biti samo i stoga ćeš spavati gostinjskoj sobi.
 7. Ti ćeše nositi što god Ian ili ja ti kažemo
 8. Ti češ kleknuti kad Ian ulazi u kuću .
9. Kada Ian i ja izlazimo ti češ biti vozač i sluga.
 10. Ti češ učiniti sve što je Ian ili kažemo.
"Jesu li ti ovi pojmove odgovarajući?"
 Nisam mogao vjerovati što sam pročitano, ali sam također primijetio da sam imao veliku erekciju. Bez pogovora , ja sam odgovorio "Da Gospođo."
 "Fino. Ian i ja nismo spavali , ali mi ćemo to učiniti večerass. Tebi ćemo dozvoliti da budeš prisutan pod jednim uvjetom. Želimo da se naše dječako za čiščenje. očistiti češnjegov veličanstvenu penis i lizati moju macu čist kad završimo. Da li ti se sviđa? "
  "Da Gospođo." Koji vrag mi je rekao? Kako sam se dao nagovoriti na to. Zapravo duboko u sebi sam znao da je ono što sam oduvijek želio.
 "Dobro, onda bolje pripremi večeru, jer je Ian će biti ovdje uskoro. Oh da, i jedna druga stvar, ovdje se dogodilo ovih dana." Bacila sa par svojih običnih da čarapa, kupimi ih.
 "Da Gospođo." Obukao sam u svoju novu odjeću i večera je počela .
 Kada je Ian stigao, ja sam prema uputama,otvorio vrata i kleknuo pred njega .
 "Pa sad da je vrstan zaposlenik mi se sviđa." Ian je rekao kao da se hvali činjenicom da ne samo da sam njegov zaposlenik, već i da mi jebe ženu i mene pravi rogonjom, i to kvalitetno.

2 komentara: